Tuesday, May 16, 2017

LÄHTÖLASKENTA




9 päivän päästä oon kotona. Yhdeksän päivää. 216 tuntia. 12 960 minuuttia. 264 päivää takana. Suurin osa mun oppiaineista on jo loppunut, joten mun päivät on aika rentoja. Koekausi on edelleen käynnissä, mulla oli tänään neljäs viidestä kokeesta eli AS sogiology, jossa aiheena oli education & methods in context. Vielä olisi toka sosiologian koe tasan viikon päästä ja sitten onkin homma paketissa. Tänään oli vika päivä Blatchissä, joka on mun toinen kahdesta koulusta, kun business (vihdoin) loppui. Ostin tänään kanssa mun toisen matkalaukun! Torstaina on final meal, eli kaikki sussexin alueen vaihtarit menee syömään ja me saadaan todistukset tän vaihtariohjelman suorittamisesta. Sitten pitkä viikonloppu, kun mulla ei ole tunteja niin saan rauhassa pakkailla ja käydä läpi tavaroita. Sitten onkin jo mun suomeen palaamisen viikko. Niin sitä vaan aika menee ja tääkin seikkailu on melkein ohi, aika jännää...

xx,
Sohvi

No comments:

Post a Comment