Friday, May 05, 2017

BRICK LANE STREET ART (SO LONG, LONDON)


















Niin sitä tulee yks iso luku mun elämässä päätökseen, nimittäin tän vaihtarivuoden vika reissu mun suosikki kaupunkiin eli Lontooseen. Vähän on haikeat fiilikset, Lontoosta nimittäin on tullut tän vuoden aikana entistä tärkeempi paikka mulle. Oli se sitten joen varrella, jossain kapeilla sivukujilla, museoissa tai central Londonin vilinässä, mä rakastan tota kaupunkia. Saa nähdä, millon pääsen seuraavan kerran käymään...

Koska mulla ei ollut tänään tunteja niin päätin lähteä käväisemään yksiksesni Lontoossa. Tajusin vähän aikaa sitten, että mun loput 3 viikkoa tulee olemaan tosi kiireisiä ja tää saattaa olla vika mahdollisuus käydä niin enhän mä sitten voinut jättää välistä. Menin ensin westminsteriin, kävelin southbankia ja sieltä tubella Brick Laneen mikä on tunnettu (kuten näkyy) ihan himo hienosta katutaiteesta. Toi on ehkä mun suosikki seutua koko Lontoosta. Ja kaiken lisäksi koska toi on Lontoon Bangladeshiläisten aluetta, niin siellä tuoksuu ihan jumalainen curry ja aasialainen ruoka! Siellä kiertelinkin aika pitkään ja otin tosi paljon kuvia noista graffiteista, maalauksista ja tarroista mitä sieltä löytyy. Muita kuvia en sitten laittanutkaan koska musta tuntuu et mun jokainen Lontoo postaus on ihan samalainen... Noh, Brick Lanesta meninkin sitten keskustaan, eksyin vähän Sohossa, menin lunchille paikkaan nimeltä Department of Coffee And Social Affairs ja oli hyvää! Sitten vaan kiertelin sohoa, carnabyä ja oxford streetiä, shoppailin vähän ja sitten olikin aika sanoa hyvästit Lontoolle :-(((

Alle 3 viikkoa jäljellä mun vaihtarivuotta, mikä on ihan absurdi ajatus. Miten mä yhtäkkiä voin vaan olla Suomessa? Paluu on ollut koko vuoden ajan tosi kaukaiselta tuntuva ajatus, mutta tässä sitä ollaan... Ihan just samanlaiset fiilikset kun ennen tänne tuloa: lähteminen on ihan mahdoton ajatus.

xx,
Sohvi

No comments:

Post a Comment